Nr. 45068/ 20.05.2024
Astăzi, 20.05.2024, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre referitor la modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 136/2020 privind stabilirea modului de eliberare a Acordului/autorizatiei privind racordul la retelele tehnico-edilitare si a Avizului de săpătură realizate pe proprietăti apartinând domeniului public al Municipiului Arad si care afectează structura cailor de comunicatii rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor etc. terenurilor de sport precum si spatiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului
Paragraf descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 136/2020, astfel: în tot cuprinsul HCLMA nr. 136/2020, sintagma „Aviz de săpătură” se înlocuiește cu sintagma „Aviz de lucrări pe domeniul public”. sintagma „Aviz de intervenție în regim de urgență (pentru eliminare avarii)” se înlocuiește cu sintagma ”Aviz de lucrări pe domeniul public în regim de urgență pentru eliminare avarii”; se modifică Regulamentul de eliberare a Acordului/autorizației privind racordul la rețelele tehnico-edilitare și a Avizului de lucrări pe domeniul public realizate pe proprietăți aparținând domeniului public al Municipiului Arad si care afectează structura cailor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor / aleilor etc. terenurilor de sport, precum si spatiilor verzi prevăzut în anexa 1 la Hotărârea 136/2020, se modifică anexa nr. 6, modelul Cererii pentru emitere Aviz de lucrări pe domeniul public, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre; se modifică anexa nr. 7, modelul Avizului de lucrări pe domeniul public, conform anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre; se modifică anexa nr. 8, modelul Cererii respectiv Avizului de lucrări pe domeniul public în regim de urgență pentru eliminare avarii, conform anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre; se modifică anexa nr. 9, modelul Procesului-verbal aducere teren la starea inițială, conform anexei nr. 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, se modifică anexa nr. 10, modelul Cererii pt emiterea Certificatului de agrement pentru lucrări executate pe domeniul public al municipiului Arad, conform anexei nr. 5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, se modifică anexa nr. 11, modelul Certificatului de agrement pentru executia lucrărilor pe domeniul public al municipiului Arad, conform anexei nr. 6 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, se completează hotărârea cu anexa nr. 14, modelul Cererii pentru eliberarea Adeverinței de intrare în legalitate, conform anexei nr. 7 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, celelalte prevederi rămân neschimbate.
Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 136/2020 modificată prin Hotărârea nr. 218/2020 a Consiliului Local al Municipiului Arad, Hotărârea nr. 418/2020 a Consiliului Local al Municipiului Arad și cu cele aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată, conform anexei nr. 8 la prezenta hotărâre, dându-se textelor o nouă numerotare.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcţiei Edilitare, Direcției Arhitect Şef, Direcției Generale Poliția Locală Arad, Referatul de aprobare al Primarului, Anexa nr. 8 – HCLMA nr. 136/2020 republicată.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 31 05 2024 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea: Proiect de hotărâre referitor la modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 136/2020 privind stabilirea modului de eliberare a Acordului/autorizatiei privind racordul la retelele tehnico-edilitare si a Avizului de săpătură realizate pe proprietăti apartinând domeniului public al Municipiului Arad si care afectează structura cailor de comunicatii rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor etc. terenurilor de sport precum si spatiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei,la acest link.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 18 06 2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact: